sábado, 20 de junho de 2015

Alex Sucesso


My name is Alexander, I am an administrator, Private teacher and writer. Author of breaking barriers that brings motivational messages and success. I am known on Facebook as Alex Success, because I believe that success is always with us. I teach since I was 14 years old when I was helping my friends in their activities in the classroom in subject of English. I am Private teacher of the areas of general management and English. Seeing the need for a differentiated method of teaching; I sought to adapt my teaching to the speed of the student. So if you need any help or class, look for me because I am at the disposal.

Eu me chamo Alexandre, sou um administrador, professor particular e escritor. Autor do livro quebrando barreiras que traz mensagens de motivação e sucesso. Sou conhecido no Facebook como Alex Sucesso, pois acredito que o sucesso está sempre conosco. Eu leciono desde os 14 anos de idade quando eu ajudava meus amigos em suas atividades em sala de aula na matéria de inglês. Sou professor particular das áreas de administração geral e inglês. Ao ver a necessidade de um método diferenciado de ensino; busquei adaptar minhas aulas à velocidade do aluno. Então se você precisa de alguma ajuda ou aula, me procure, pois estou à disposição.


Skype: demarchi32@hotmail.com
 Whatsapp: 47 96037706
E-mail: alex.sucesso@yahoo.com.br

Nenhum comentário:

Postar um comentário